خیانت ریون




























شهر دختران وینکس

من اگه جای موزا بودم اول دندونای ریون رو تو دهنش خرد میکردم بعدش یه گله آدم قلدر میاوردم که دنده هاشو خرد کنن و بعدش با تریلی ده هزار چرخ از روی ریون رد میشدم!
ولی میدونین موزا جونم چیکار میکرد؟
میشست و تا دو هفته گریه میکرد و عین این طوطی های کاسکو که خودم یه دونشون رو داشتم در هر ثانیه 72 بار میگفت: ریون ریون ریون ریون ریون و وقتی زبونش از شدت ریون گفتن فلج میشد میگفت: لیون لیون لیون لیون!
در هر حال بعضی از عکسا رو براتون آوردم ولی برای جلوگیری از سکته ی ناگهانی موزا جونم همشونو نمیذارم.
عکسا کوچیکن پس میذارمشون روی صفحه:
نگاه کن تورو خدا! ریون هنوزم تو فکر این دختره آلیا هستش
من چی بگم تو رو خدا! باز سراغ یه آدم درست و حسابی میرفتی آخه دارسی الاغ هم نیست چه برسه به آدم    یک تار موی موزا جون 10000000000000000000000000 تا دارسی می ارزه مگه مغز قورباغه خوردی ریون جون که رفتی سراغ وزغی مثل دارسی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
چیه؟ ناراحتی بالاخره فهمیدی که موزا هزار برابر اینا می ارزه؟

گریه ی موزا جون منو در میاری!!!!!!!!! آدمت میکنم ریون
دارسی رو ببین چه حرصی میخوره! ریون جان پس از قرنی دوباره آدم شده و چسبیده به موزای خودش!
درسته که همدیگه رو بخشیدین ولی ملاحضه ی جمع رو هم بکنین!!!!!!!!   ای بابا!

منبع:http://www.winxgallery1.mihanblog.com/



نظرات شما عزیزان:

megumi
ساعت10:02---26 آبان 1391
دوست چان لینکت کردم کینکم کن

فلورا جون
ساعت18:00---26 شهريور 1391
راستي ريون خيلي بد اخلاقه ادم ازش ميترسه به هر حال ممنونم به من هم سري بزن

فلورا جون
ساعت17:57---26 شهريور 1391
عالي بود عزيزم

tecna
ساعت16:49---10 شهريور 1391
من کاری با کپی کردن ندارم فقط میخوام بگم :ریون باید خفه کرررررررد

$***@تکنا@***$
ساعت12:44---13 تير 1391
حالا بیاین و بگین ریون غیرتیه دیوونه های جیغ جیغو...

ریون غیرتی ریون غیرتی هی هیپاسخ:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


رودینا
ساعت13:45---14 خرداد 1391
مرسی خیلی خوب بود اگر هم از روی تانیا تقلب کردی اشکال نداره بابا پیش میاد

سها
ساعت16:42---28 ارديبهشت 1391
فوق العاده بودپاسخ:میسی

نازی
ساعت17:15---19 فروردين 1391
تودستت پیش همه رو شده کار تو از ریون هم بدتره.پاسخ:تو چی میگی

bloom*
ساعت23:37---2 فروردين 1391
ای خیانت کار واقعا که می تونم به تانیا جون بگم که گزارش تخلف بکنه
پاسخ:آخه من منبع رو نوشتم حالا چی میگی


نازی
ساعت15:03---2 فروردين 1391
عجب ادم متقلبی هستی . کپی کردن اشکالی نداره ولی داستان رو همون طور که تانیا جون نوشته بود نوشتی. من خودم از عکس ها کپی می کنم ولی از افکار خودم استفاده می کنم . وبعضی از عکس هامو از سایت های خارجی یا از سایت های دوستام کپی می کنم. من که طرفدار تانیامپاسخ:باش

نازی
ساعت15:03---2 فروردين 1391
عجب ادم متقلبی هستی . کپی کردن اشکالی نداره ولی داستان رو همون طور که تانیا جون نوشته بود نوشتی. من خودم از عکس ها کپی می کنم ولی از افکار خودم استفاده می کنم . وبعضی از عکس هامو از سایت های خارجی یا از سایت های دوستام کپی می کنم. من که طرفدار تانیامپاسخ:خودتی

نازی
ساعت15:03---2 فروردين 1391
عجب ادم متقلبی هستی . کپی کردن اشکالی نداره ولی داستان رو همون طور که تانیا جون نوشته بود نوشتی. من خودم از عکس ها کپی می کنم ولی از افکار خودم استفاده می کنم . وبعضی از عکس هامو از سایت های خارجی یا از سایت های دوستام کپی می کنم. من که طرفدار تانیامپاسخ:قابل توجه شما که من منبع رو نوشتم خانوم خانوما تانیا هم دیگه به من گیر نمیده ضایع

تانیا
ساعت19:15---2 آذر 1390
چرا همه ی کار هایی رو که گفتم انجام ندادی؟
پاسخ:منبع را نوشتم دیگه


تانیا
ساعت20:55---23 آبان 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااقعاکه

تو خجالت نمی کشی یعنی واقعا اینقدر عقلت نمیکشه که مطالب وبلاگ منو بدون منبع کپی کردی!!!!!!!!!

دارم بهت هشدار میدم حساب کارت دستت باشه چون من قبل از این که وبلاگ نویس باشم هکر هستم و اگه یه روز دیدی یه بلایی سر وبلاگت اومده شک نکن که کار خودم بوده چون من همه ی برنامه های لازم برای هک کردنت رو دارم و علاوه بر این که دخل وبلاگت میاد کامپیوترت هم ویروسی میشه اصلا میخوای همه ی فایل های خصوصی توی کامپیوترت رو بذارم تو اینترنت تا دیگه حتی نتونی فکر ساختن یک وبلاگ دیگه رو بکنی

میتونم آبروت رو تو اینترنت ببرم

بهت یکم مهلت میدم باید منبع رو به طور کامل بنویسی ویک عذر خواهی کامل از من و وبلاگم میکنی و در ضمن باید این پست رو حذف کنی وگرنه برای همیشه با وبلاگت خداحافظی کن

اگه این نظر رو پاک کنی یا به گفته هام اهمیت ندی تهدیداتم رو عملی میکنم پس یادت باشه عزیزم وقتت کمه زود تر باید این کار رو انجام بدی مگه این که دوست داشته باشی این بلا هایی که گفتم سرت بیاد

حالا دیگه حق انتخاب با خودته...
پاسخ:کاری که گفتی را انجام میدهم


آیدا
ساعت20:56---12 آبان 1390
خیلیییییی کارت زشته یعنی خیلی اشتباه نکن من تو ام نه با ریون
پاسخ:یعنی چه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:چه طور بود,ноты در ساعت 15:0 توسط بلوم استلا موزا | хомяк